نیکبخت: هواداران به من لطف دارند

نیکبخت: هواداران به من لطف دارند




 

 


نیکبخت: هواداران به من لطف دارند


تاریخ : شنبه ،
29 تیر 1392

هافبک استقلال ضمن تمجيد از هواداران استقلال مي گويد مي خواهد ناراحتي آنهايي که هنوز او را نبخشيده‌اند را با فوتبالش به خوشحالي تبديل کند.


عليرضا نيکبخت واحدي درباره حضورش در استقلال و برخورد هواداران اين تيم که با شعار "واحدي مالديني" او را تشويق مي‌کنند، اظهار کرد: خدا را شکر رابطه‌ام با هواداران استقلال خوب شد و فکر مي‌کنم که به خاطر هفت سال زحمتم در اين تيم است. من به دنبال لقب نيستم. اين لقب را همين قديم‌ها که در استقلال بودم برايم ساخته بودند. الان آمده ام به استقلال و خودم کمک کنم و قطعا کار سختي پيش‌رو دارم.

به نقل از ايسنا، او در ادامه افزود: هواداران استقلال خيلي به من در اين مدت لطف داشتند و اميدوارم که بتوانم آنهايي که هنوز از من دلخورند را خوشحال کنم و موجب اين شوم که آنها هم مرا ببخشند. اين کار با بازي زيبا و موثر بودن محقق خواهد شد.

هافبک اين فصل استقلال در پاسخ به اين سوال که بستن بازوبند کاپيتاني استقلال در اردوي اوکراين چه حسي براي او داشت؟ گفت: مگر مي‌شود کاپيتان تيم بزرگي به نام استقلال باشيد و احساس غرور و خوشحالي نداشته باشيد؟ بعد از فرهاد مجيدي قديمي ‌ترين استقلالي تيم من هستم. با اين که سال‌ها در اين تيم حضور نداشتم،‌ اما سياوش اکبرپور، امير حسين صادقي، آرش برهاني در آنجا به من لطف داشتند و با اعتمادي که به من داشتند بازوبند را به من سپردند. امسال سالي است که همه مي‌خواهيم با گذشت و همدلي براي استقلال افتخار بيافرينيم.

او در ادامه با ابراز خرسندي از پيوستن تيموريان و ماندن نکونام در استقلال، اظهار کرد: ما امسال براي چهار جام مي‌جنگيم. يعني چهار مرحله موفقيت. دو مرحله آسيايي و دو ليگ داخلي ، کار خيلي سخت است و قطعا با حضور تيموريان و نکونام شرايطمان بهتر مي‌شود و شانس موفقيتمان بالاتر مي‌رود.

نيکبخت واحدي در پايان و در پاسخ به اين سوال که چقدر اميدوار است از مسافران جام جهاني برزيل باشد؟ گفت: براي جام جهاني تلاش زيادي خواهم کرد. من بعضي زمان‌ها بود که تيم ملي را به خاطر برخي مسائل از دست مي دادم. اما اگر يک بار ديگر اين فرصت به من داده شود که در خدمت تيم ملي باشم همان طور که اين فرصت به من داده شد که در استقلال يک بار ديگر حاضر شوم، قدر آن را مي‌دانم و به اين راحتي‌ها آن را از دست نمي‌دهم.



کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل